Ogólne warunki gwarancji firmy APAR:
- Gwarancja poręcza dobrą jakość i prawidłowe działanie wyrobu.
- Gwarancji udziela się na okres 12 miesięcy od daty sprzedaży nabywcy.
Okres gwarancji trwa nie dłużej niż 24 miesiące od daty wydania jednostce pośredniczącej w sprzedaży. - Gwarancja zobowiązuje APAR do nieodpłatnego usunięcia wad sprzedanego wyrobu w terminie 14 dni od daty dostarczenia do naprawy. Kupującemu przysługuje prawo do wymiany wyrobu na nowy, wolny od wad, w przypadku:
- gdy naprawa jest niemożliwa,
- gdy po trzech naprawach gwarancyjnych w dalszym ciągu występują w nim uznane wady. - Eksploatacja powinna się odbywać zgodnie z instrukcją obsługi przyrządu, a do wyrobów do których APAR nie dołącza oddzielnej instrukcji obsługi zgodnie z danymi zawartymi w obowiązujących normach dotyczących wyrobu.
- Urządzenie należy wysłać wraz z ważną kartą gwarancyjną i kompletnym wyposażeniem za pośrednictwem firmy spedycyjnej UPS na adres biura handlowego naszej firmy:
APAR - Biuro Handlowe
05-090 Raszyn, ul. Gałczyńskiego 6 - Nie zastosowanie się do pkt. 5 będzie skutkować obciążeniem nabywcy kosztami przesyłki.
- Karta gwarancyjna bez pieczęci, podpisu sprzedawcy i daty sprzedaży jest nieważna.
- Przed wykonaniem naprawy wadliwego urządzenia nabywca powinien skontaktować się z APAR w celu określenia zakresu uszkodzeń i objawów nieprawidłowej pracy urządzenia lub załączyć opis wspomnianych zagadnień.
- Gwarancja traci ważność w przypadku:
- zerwania plomb,
- uszkodzeń mechanicznych,
- uszkodzeń spowodowanych niewłaściwą eksploatacją, niezgodną z instrukcją obsługi,
- poprawek w karcie gwarancyjnej za wyjątkiem zmian nanoszonych przez APAR. - Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w czasie transportu.